Curriculum Vitae


Vítám Vás na na mém blogu, nazvu ho Mirečkův blog.

Vysvětlím, proč ta zdrobnělina mého jména. Jednoduše, tak mi říkají lidé a nějak se to ujalo.

Svět je o komunikaci. V tomto světě žijeme. Já i Vy. Můžeme, tedy... společně rozprávět.

Provozuji několik e.shopu. Baví mne to, živí mne to. Tak to tady bude převážně, vážně, nevážně o :

www.rivershop.cz - www.sperkyriver.cz - www.relaxshop.cz

Nicméně, napíši tady sem tam, něco co cítím co, si myslím. Svůj názor, postřeh. Co se mi líbí a nelíbi.

Vám vděčny za Vaše připomínky a podněty. Tohle je obchod a obchod bez lidí ..bez spokojených lidí, je na nic. Když přjdete do kamenného obchodu a nelíbí se Vám tam, tak odejdete. Když jste nespokojení s prodavačem , tak mu to řeknete Asi to funguje i zde. V obchodě virtuálním.

Když se vám něco nebude líbit. Napište mi to. Váš názor je pro mne hodně důležitý. Jak se říká ,, co člověk to názor".

Díky

Miroslav Čajanek - alias Mireček



úterý 28. července 2020

Nevyzvednuté zásilky II.

Nevyzvednuté zásilky II.


Určeno zákazníkům a zákaznicím, našich internetových obchodu. Těm, kteří si objednali zboží a následně si jej nevyzvedli. Ať už záměrně nebo z nějakého jiného důvodu.
Vždy je to tíži obchodníka. Vzhledem k tomu, že se nám tyto zásilky ve větší míře vracejí. Dovolím si sdělit následující.
Nejsme nikterak velký e.obchod.Tak-že naše zisky, marže není nikterak závratná. Je to naše živobytí. Proto!!! Se snažíme vždy našim klientům vyhovět vyjít jím vstříc. Zboží odeslat v co možná nejkratším termínu. Spokojenost, vás kteří si u nás nakoupíte  je pro nás to nejdůležitější. Jsme na trhu už přes 10 let. Troufám si říci, že se považuji za solidního obchodníka, firmu. Jsme na vás závislí. Ano.
Proto, když si nevyzvednete zásilku a ta se nám vráti. Musíme i přesto zaplatit dopravu. Pokud to bylo  řádově ,,málo" neřešili jsme to nikterak razantně. Jen-že s politováním musím konstatovat, je toho stále více. A tyhle náklady musíme platit. Jen proto že je někdo nezodpovědný. V podstatě je  to někomu  jedno, že někomu způsobí škodu.
Nedávno jsem ,,řešil" dámu.  Volal jsem ji a upozornil jsem ji na skutečnost nevyzvednuté zásilky. Požádal jsem, velice slušně o úhradu poštovného. Okamžitě se do mne obula, co že si to dovoluji. Zboží jsem si koupila jinde a už ho nechci. Přece mne nebude nutit si koupit něco co nechci. Běžně to dělám a nikdo po mne nikdy nechtěl žádné poštovné. Vy jste podnikatel a dáte si to do nákladu....... Ještě cela řada dalších důvodu proč si to nevyzvedla. Osočování a urážení. Ano jednalo se o 75,- Kč.  To je jen jeden balíček. Pokud je jich 10 ks je to 750,- Kč. Pokud je doprava PPL jsou náklady ještě vyšší. Nepočítám v to obálky, čas. Storno dokladu, znovu naskladnění a vložení do eshopu atp.
Jiný případ, Odjeli jsme na dovolenou. Ano, jistě. Určitě jste to věděli předem. a když si něco objednám podívam se kdy mi to doručí. Nebo se zeptám. Případně si to objednám tak a'ť si to mohu převzít.
Je pravdou skutečnost že se občas někdo omluví a uhradí dopravu. Je to ovšem jen velice výjimečně.
V době kdy mnoho firem řeší svou další  existenci. Snaží se vymýšlet jiné aktivity jak přežít. Jsou zde lidé kteří si toto neuvědomí nebo nechtějí uvědomit.
Já jako obchodník mám vůči svým zákazníkům určité povinnosti. Dané zákonem. Dané morálním postojem, lidskou slušnosti. Profesionální přístupem. Taktéž zákazník má své práva. Taktéž dane zákonem. Taktéž morálním kreditem a slušnosti.
Jsou zde obchodní podmínky Je zde občanský zákoník. Mezi obchodníkem a klientem se uzavírá kupní smlouva. Což většina lidi neuzná. Názor je takový ryze ČESKÝ. Nepřevezmu si zboží a co se mi může stát.
Stane se. Byli jsme nuceni řešit 95,- Kč soudní cestou. Většinou když náš právník zašle klientovi dohodu o mimosoudním vyrovnání / to je zákonná povinnost - pokus o mimosoudní dohodu /. Z hlediska právnika je to pro něj právní úkon. Ten je zpoplatněný. Takže se připočte k dlužná částce. . A pokud klient na ni nereaguje nebo ji odmítne. 'Předá se pře k vyřešení soudu. Zde se tedy částka 95,- Kč  navýšila o další právní poplatky, soudní výlohy, úroky.
Nechci nikomu vyhrožovat. Nechci nikoho strašit soudy a právníky. Není to účelem tohoto článku.
Jen chci objasnit, tak jak mám práva a povinnosti vůči zákazníkům . Tak i zákazník ma povinnost dodržet to k čemu se zavázal.
Objednat, koupit si cokoliv je vaše právo. nikdo vás nenutí. Můžete svobodně porovnávat  stejné, nebo podobné zboží u konkurence. Pak se  svobodně rozhodnout zda si to koupíte v našich shopech. Nebo u konkurence. Je to vaše právo je to zcela na vaši vůli kde a co si koupíte. Ovšem jakmile si to objednáte, mělo by být vaši slušnosti si převzít to co jste si objednal  nebo objednala. Jsme LIDÉ.                        
                                         PROSÍM CHOVEJME SE K SOBĚ SLUŠNĚ.

Důvodu nepřevzetí objednaného může být - MNOHO - . Může to být záměr, nezodpovědnost, lhostejnost, schválnost někomu uškodit.  Může se ovšem také stát, že to záměr uškodit není. Nějaké vážné důvody. Vždy je to ovšem o zodpovědnosti, komunikaci a lidském přístupu. Pokud nám někdo zavolá. Vysvětlí jak se věci mají. Není důvod se rozumně nedohodnout

 Znovu opakuji .......             BUĎME A CHOVEJME SE JAKO LIDÉ.

Zde si opět dovolím předložit nějaké odkazy na podobnou problematiku :

https://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/detail/neprevzeti-zbozi-zaslaneho-na-dobirku/896?gclid=Cj0KCQjwybD0BRDyARIsACyS8muJls2W8t6HX

https://www.novinky.cz/finance/clanek/objednanou-zasilku-z-e-shopu-radeji-prijmete-vyhnete-se-tak-zbytecnym-komplikacim-40016816

https://pravniradce.ihned.cz/c1-65885730-nevyzvednute-objednavky-stoji-e-shopy-miliony-nektere-za-ne-davaji-pokuty



Žádné komentáře:

Okomentovat