NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY
Chtěl bych poděkovat.. ironicky poděkovat ,,klientům, zákazníkům" kteří si nepřevezmou objednané zboží z našich eshopu. Respektive nepřevezmou již odeslanou zásilku.
Vždy se snažíme odesílat balíčky v co nejrychlejším možném termínu. Těší nás když je náš zákazník spokojen s našim přístupem i s našimi produkty. Bohužel ne všichni jsou korektní a zodpovědní. Pokud se stane a občas se nám balíček vrátí. Dá se to snést. Patrně si tihle lidé neuvědomují, že i když si zboží nepřevezmou, tak my musíme dopravu v každém případě zaplatit. Vzniká nám tím škoda. Je to porušení kupní smlouvy kterou jsme vzájemně uzavřeli. Ve vztahu Kupující - Prodávající.
V době kdy každý člověk v krizovém stavu a to nejen OSČV hlídá každou korunu abychom přečkali tuhle krizi. Považuji tenhle způsob chování za, velice slušně řečeno, za NEZODPOVĚDNÝ.
Beru to jako záměr někomu uškodit a pak nenést žádnou odpovědnost za tento přístup. ano může se stát že z nějakého vážného důvodu není možné si objednávku převzít nemoc, náhlý odjezd atp. Vždy je to ovšem o přístupu a nějaké lidskosti.
Píšu ti hlavně pro ty kteří se takto zachovali. Jak by bylo vám kdyby vás někdo záměrně připravil o peníze. A choval se jako vy. Volám, píšu a na druhé straně jsou jen mrtví brouci. Nezájem. Proč? Však je to podnikatel a ten se má jako ,,prasátko" v žitě.
Vážení / ty kterých se toto dotýká / zkuste se nad tím zamyslet. Je vaše svědomí v pořádku? Nechci házet všechny do jednoho pytle. Někdo si to uvědomí a dostojí svým závazkům. Za to děkuji a upřímně.
Podnikám a živím se tím. Živí mne obchod a klienti. Spokojení klienti.
Nyní troška nepříjemné citace. Nepřevzetí objednaného zboží je porušení kupní smlouvy a máme právo požadovat úhradu nákladu takto vzniklých. Doprava, balné.
Zde si dovolím zveřejnit odkaz na dTest Nepřevzetí zboží.
Žádné komentáře:
Okomentovat