Curriculum Vitae


Vítám Vás na na mém blogu, nazvu ho Mirečkův blog.

Vysvětlím, proč ta zdrobnělina mého jména. Jednoduše, tak mi říkají lidé a nějak se to ujalo.

Svět je o komunikaci. V tomto světě žijeme. Já i Vy. Můžeme, tedy... společně rozprávět.

Provozuji několik e.shopu. Baví mne to, živí mne to. Tak to tady bude převážně, vážně, nevážně o :

www.rivershop.cz - www.sperkyriver.cz - www.relaxshop.cz

Nicméně, napíši tady sem tam, něco co cítím co, si myslím. Svůj názor, postřeh. Co se mi líbí a nelíbi.

Vám vděčny za Vaše připomínky a podněty. Tohle je obchod a obchod bez lidí ..bez spokojených lidí, je na nic. Když přjdete do kamenného obchodu a nelíbí se Vám tam, tak odejdete. Když jste nespokojení s prodavačem , tak mu to řeknete Asi to funguje i zde. V obchodě virtuálním.

Když se vám něco nebude líbit. Napište mi to. Váš názor je pro mne hodně důležitý. Jak se říká ,, co člověk to názor".

Díky

Miroslav Čajanek - alias Mireček



sobota 23. listopadu 2019

SEO

Nebo-li optimalizace e.shopu.
Čili, něco co dostane internetový obchod, někam blíže ke klientům. Bude se více zobrazovat ve vyhledávačích.
Když jsem si založil, před léty svůj první eshop. Neměl jsem vůbec páru o čem to je. Dotlačil mne k tomu náš externí IT. Byl to pronájem za málo peněz a na platformě, která nebyla nic moc. No ale co jsem investoval do pronájmu, tak se mi cca vše vrátilo. Čili 0+0 investice-zisk. Takže jsem byl nadšený, že se mi někde něco na netu prodává. Po roce tohohle toho ,,prodeje" ,jsem si chtěl šáhnout výš. Začal jsem tedy hledat, nějaké jiné řešení pro můj interetový prodej. Hledal, hledal a našel. Nezkušený, jsem to zaplnil zbožím. Po nějaké době jsem cítil potřebu se na někoho obrátit a požádat o spolupráci. Právě s oním kouzelným SEO. Tak jsem opět hledal a hledal a jak jinak, našel. Jednoho dne přijel pán z Prahy z jedné známe společnosti / nebudu jmenovat / . Na osobní konzultaci u mne na firmě. Pokecali jsme, probrali ten můj shop. Poradil co změnit a co a jak. Byl tam něco kolem 4-5 hodin. Odjel s tím že mi vypracuje nějakou nabídku na spoluprácí. Za tu osobní konzultaci jsem zaplatil 15 000. A nabídka na SEO atp. byla kolem 50 000,- Kč. Což bylo pro mne zcela nepřijatelné. Vzhledem k obratům na eshopu. Tak jsem odmítl.
Nechal jsem tomu volný průběh a začal zkoumat, hledat studovat SEO problematiku. Trošku jsem to pochopil a začal to na koleně plichtit sám. Sem tam  zkusím někoho oslovit. Marně..vlastně marně ani né. Jednoduše na to nemám. Nechápu tyhle lidi. Nezajímá je kolik mám obrat a event zisk náklady atp. Nejsem ALZA ani žádná obrovská firma z milionovým obratem za měsíc.
Můžu si koupit služby na které mám a na které si vydělám.  SEO mi pomůže zvýšit zisk. Jo v pohodě chápu.
No takže to dále pomalu zkouším a zkouším a fajn pomalu se cpu nahoru.
Jednou jsem čirou náhodou ,,narazil" na paní. Ta se mi mrkla na shop a řekla. To a to je špatně to si oprav tak a tak. Za radu chci 500,- kč. Nebo ti to opravím, upravím já.a chci tolik a tolik.  Tak jsem si to opravil já.
Když dnes požádám někoho o radu..už se ani neobtěžuje.
Jo SEO to je fajn byznys. V pohodě beru to je to potřeba. Kvalitní SEO udělá dobrý výnosný eshop. Ovšem je zde to všudypřítomné OVŠEM...

Žádné komentáře:

Okomentovat