Curriculum Vitae


Vítám Vás na na mém blogu, nazvu ho Mirečkův blog.

Vysvětlím, proč ta zdrobnělina mého jména. Jednoduše, tak mi říkají lidé a nějak se to ujalo.

Svět je o komunikaci. V tomto světě žijeme. Já i Vy. Můžeme, tedy... společně rozprávět.

Provozuji několik e.shopu. Baví mne to, živí mne to. Tak to tady bude převážně, vážně, nevážně o :

www.rivershop.cz - www.sperkyriver.cz - www.relaxshop.cz

Nicméně, napíši tady sem tam, něco co cítím co, si myslím. Svůj názor, postřeh. Co se mi líbí a nelíbi.

Vám vděčny za Vaše připomínky a podněty. Tohle je obchod a obchod bez lidí ..bez spokojených lidí, je na nic. Když přjdete do kamenného obchodu a nelíbí se Vám tam, tak odejdete. Když jste nespokojení s prodavačem , tak mu to řeknete Asi to funguje i zde. V obchodě virtuálním.

Když se vám něco nebude líbit. Napište mi to. Váš názor je pro mne hodně důležitý. Jak se říká ,, co člověk to názor".

Díky

Miroslav Čajanek - alias Mireček



sobota 23. listopadu 2019

Jak ten čas letí. Achjo.

Delší dobu jsem se nevěnoval zde této zpovědnici. Zde této veřejné virtuální nástěnce.
Né, že by se nic nedělo. Né, že by nebylo o čem psát a sdělovat světu co jak. Naopak je.
Jenže čas. Znáte to.
Taky se nechce. Znáte to taky.
Byla sezona. Stále jsem někam jezdil na akce. Virtuálně svět a byznys maličko zanedbával. To je špatně. Jakmile s o tohle nestaráte. Všemocné vyhledávače, porovnávače...na vás začnou kašlat.
Nic, nic v pohodě už jsem to vše napravil.
Co se změnilo od posledního příspěvku. Nový název Firmy - RIVERCZECH
Nová prodejna RiverCzech Concept Store. Taková moje radost. A..a..zrovna nic mne nenapadá.

Blíží se vánoce tak je potřeba nabídnout nové zboží. Nafotit. Vymyslet texty, popisky a  jasně že SEO. Nějakou reklamu atp. atp.

Tak třeba si lidičkové vyberou. Buď to zde RIVERSHOP.CZ  nebo tady SPERKYRIVER.CZ nebo tady RELAXSHOPRIVER.CZ


Žádné komentáře:

Okomentovat